Translate (when you're from another planet)

piątek, 31 lipca 2015

Komputerowcy się ucieszą

Znalawszy program Paint Tool Sai i wypróbowawszy go, doszłam do wniosku, że przydaje się do grafik. Odpowiednie funkcje ma. Według mnie do celu tego bardziej się nadaje niżli Gimp, bo łatwiej się nim operuje. Zauważyć proszę jednak, iż informatyczka ze mnie marna ( poziom włączenia urządzenia, internetów, poczem wyłączenia wyżej wymienionych). Lecz po próbach stu i obejrzeniu prawie wszystkich tutoriali na YouTube, spod mej myszki wylazło takie coś w liczbie dwa:


Chodźcie do mnie

A tego tu odwrócić do pionu nie mogłam
Taki krótki dziś post. Ale w poniedziałek będzie coś, nad czym pracowałam trzy dni. Ogólnie postów szukać w poniedziałki i piątki. Bo w poniedziałek, to tylko po weekendzie wstawiam te dyrdymały, a w piąteczek na wolne się cieszę i głupota mój mózg zalewa kolorami i kształtami. Więc Materiały me do ręki biorę i tym co wykonam się na blogu chwalę. A co!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz