Translate (when you're from another planet)

poniedziałek, 20 lipca 2015

Sztuka nie ma początku i końca...

,bo albo nie mam weny i wogóle nie zacznę obrazu lub jak już zacznę, to dodaję ciągle nowe detale. "Chaosik" ze mnie. Zorientowałam się właśnie, że dziś poniedziałek, ale ja wakacje mam. No i się strasznie cieszę, bo animce mogę oglądać i mangi czytać. Piszcie w komentarzach, czy też cieszycie się z poniedziałków?
A zeszłam z tematu... Tu powinniśta znaleść pomysły na sztukę, tutoriale na mangę, jeśli chceta recenzje tych wszystkich "chińskich" wytworów filmowo-literackich ( Tak, wiem, że to japońskie. Nie gniewać się gimbuski) i całą masę innych, zbędnych do życia duperelków. Czymś tam zapchnę wasze piękne główki. A może macie jakieś propozycje? Pisać!😉

Pani Chaosu Bezwzględnego-Kidone

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz