Translate (when you're from another planet)

poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Pseudosztuka z komputera

Już jakiś miesiąc mam tablet graficzny firmy Wacom, a nadal nie umiem się nim posługiwać. Ogarniam póki co programy - darmową i dobrą dla początkujących jak ja "Alpakę" oraz płatny, przypominający PTS "Clip Paint Pro".
Oto najnowsze zmagania:

szkic mnie w alpace

WIP Soujiego. Skóra jeszcze została. 

Zarys strony mangi do nowego opowiadania.
"Clip Paint Pro" służy mi najbardziej w rysowaniu mangi, bo ma dużo szablonów stron, co mi się bardzo przydaje. Ma nieco więcej funkcji, co ułatwia pracę. W zestawie z Wacom Comic był jeszcze program "Anime Debiut', którego zupełnie nie ogarniam i nie wiem, co robić z tymi animacjami. Lecz to prawdopodobnie wynik sumy mej tępoty i lenistwa.
Co do samego tabletu, to sprawuje się dobrze. Łatwo się instaluje. Nie musiałam nawet go kalibrować, działała prawidłowo. Kabel USB jest dosyć długi, a piórko lekkie. No czego więcej trzeba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz