Translate (when you're from another planet)

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

My top anime (2)

Lista numer dwa przedstawi Zielonego Psa o burgundowych oczyskach, który wywalił swe serducho na wierzch i pokazuje je wszystkim dziewczętom. Taaak, to lista dla widowni shoujo. Wybierałam tylko te najlepsze, bo gdybym podała wszystkie, to nie stykłoby postu.

1.Ano hi mita hana no namae wo bokutachi wa mada shiranai (cudowne - fabuła, dźwięk, kreska; płakałam)
2.Tonari no kaibutsu-kun (tu też płakałam... ze śmiechu)
3. Kaichou wa Maid-sama (słodko-dziwna miłość)
4. Kimi ni Todoke (delikatne, piękne)
5. Toradora! (to anime mnie zaskoczyło pozytywnie)
6. Kamisama hajimemashita ( amazing (•ө•)♡)
7. Ao haru ride (manga " Ścieżki młodości")
8. Tamako market (kawaii!!!)
9. Chuunibyou wo koi ga shintai (miłe i kochane)
10. Tasogare otome x amnesia (wciągnęło mnie jak manga)
11. Suki tte ii na yo (dobre, ale czegoś mi brakuje)
12. Brothers conflict (dla fanek haremu z 12. przybranymi braćmi)

  • Miejsce 12. mogło zająć też anime "Amnesia", ale stwierdziłam, że jego brak ogarnięcia nie naprawi śliczna kreska i dobra oprawa muzyczna. Nie pisałam też o Natsume Yuujinchou, bo to klasyk, moim skromnym zdaniem.

No i kilka "fotek" od wujka Google z wakacji:

1

7

3

10

4

6

1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz