Translate (when you're from another planet)

czwartek, 24 marca 2016

Nadrabianie

No bo, no bo.....przez pewien czas posty pojawiały się nieregularnie. Powiem szczerze : nie chciało mi się. Mam materiał na tutorial o cieniowaniu rysunków, ale znając mnie, to będzie dobrze, jak post pojawi się na blogu do końca miesiąca. Zajęć mi nie brakuje. Gram w przedstawieniach, więc uczę się ostro scenariusza. Wszystko poświęcone jeńcom. To moja odpowiedź:

"Rozpalanie w kominku"
Schyliłam się, by dorzucić drwa do kominka.
Problem w tym, że nastoletnie kości
strzyknęły i siedzę na ziemi.
Więc rozmyślam:
nad ptakiem,
nad glebą,
nad liśćmi
starych drzew,
które widziały przedwojenne czasy,
nad drewnem,
nad zapałką,
nad ogniem,
wskrzeszonym z bomb,
który palił się, wesoło podskakując na dachach domów,
nad życiem,
nad śmiercią,
nad krwią,
czerwoną jak Księżyc,
która została wylana,
bym mogła siedzieć teraz przed kominkiem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz