Translate (when you're from another planet)

poniedziałek, 18 lipca 2016

Nic ciekawego


Ostatnio często ślipię się w portal społecznościowy o dumnej nazwie Facebook. Na twarzowej książce znalazły się już:
- mój profil https://www.facebook.com/panichaosiiku.bezwzglednego , gdzie można ze mną pogadać, poprosić o narysowanie czegoś i takie tam,
 
-funnypage bloga, którego rolę odbywa stronka dla otaku - https://www.facebook.com/Rysunek-i-Japonia-życie-Otaku-102559470178629/ .
 
A po jakże cudownej reklamie, przechodzimy susem do właściwej części.
 
Kilka dni temu przeglądałam YouTube' a i napotkałam na takowy kanał : https://www.youtube.com/channel/UC17yRZEm2QD7zD7jwWyKXlg
 
Styl mi się ogromnie spodobał, to się zainspirowałam i zrobiłam Billa Ciphera, kolejnego już w moim wydaniu, znowu odchodzącym od hirsh'owego trójkącika.
 

Niedawno wrzucałam także ostatnią część mojego opowiadania " Szybciej zginę". Zaczęłam je w zeszłym roku i robiłam do niego postaci, czyli moje najstarsze OC. Teraz postanowiłam narysować ich na nowo. To jeszcze nie wszyscy, ale widać już progres w rysowaniu.


Chciałam wam też opowiedzieć o  innych moich "own characters". Cztery najważniejsze to Driada, Rayan, Souji i Doll.( Jak powiększycie ten czerwony wip poniżej, to będą przy nich napisane imiona, który to który.)


Driadę mogliście zobaczyć już wcześniej. Tu pokazana cała, a nie do pasa.

A tu Rayan w ociupinę zmienionej formie, bo z pieprzykami. Jego też już kiedyś pokazywałam na blogu, ale wtedy nie był jeszcze Rayanem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz