Translate (when you're from another planet)

środa, 25 listopada 2015

Zmiany.

Ale nie martwcie się, moi mili. W do końca tego i przyszłego miesiąca posty będą wychodzić nieregularnie. No i to jedyne zmiany na blogu. Według zasady "panta rhea", ma sztuka też płynie i ja, mając zamiat odpocząć od tematu mangi, wyzułam takie coś. Ni to projekty strojów, ni to skomplikowane malowidła naścienne. 


Tylko warkocz mi został.
Nie mogę się zdecydować na konkretny splot.

Jeszcze co...A wiem! Jesteście coraz bardziej aktywni. Post "W  piątek trzynastego..." ( tu link: http://czarnobialeesyfloresy.blogspot.com/2015/11/w-piatek-trzynastego.html ) stał się dziwnie popularny, że aż dwa plusy zdobył. Szał, normalnie! Nie wiem czy to czasem nie przez cytat z piosenki. A może Coś będzie gwiazdą Intetnetów?



Ale wiecie co? Była bym jeszcze bardziej szczęśliwa, jakbyście coś do mnie pisali. Bo mi smutno. No to czekam, choć i tak nic z tego nie wyjdzie. Będzie ze mnie osiemdziesięcioletnia Staruszka z Chaosem pod pachą, warująca przy kompie i wpatrująca się w puste miejsca na komentarze. Taka sobie wizja przyszłości. Ale Ty, tak TY, możesz ją zmienić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz