Translate (when you're from another planet)

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Nie mam pomysłu na tytuł, co nieczęsto się zdarza.

W zeszłą niedzielę wszystkie dziecioczki przewracały swe poduszki wraz zresztą i gorliwie szukały prezentów mikołajkowych. Młodziesz nie rozglądała się za zabawkami, tylko organizowała wycieczki. W tą środę jedziem do Zielonej Góry (i już znacie moje województwo) do planetarium i Galerii Fokus. Bo jak inaczej... Może zdjęcia porobię i wstawię. Jak się da ładnie uchwycić gwiazdki. ٩(๑´0`๑)۶
A tak z innej beczki - nowe rysuki mam. Aż dwa!


Nie chciało się samo obrócić, a ja, ze względu na lenia, nie gmerałam w ustawieniach.
A napis na wstążce brzmi "Vanitas vanitatum et omnia vanitas",
czyli "marność nad marnościami i wszystko marność".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz